Interim content manager of ondernemer?
In mijn laatste blog alweer een hele tijd geleden, schreef ik over mijn wens om op een nieuwe manier te kunnen gaan werken. “Ik wil organisch aan de slag gaan, zien wat er kan [...]
SEO content vanuit klantperspectief
Google en SEO voelen als groots en technisch, dat hoor ik vaak. Maar door eigenwijs te zijn en gewoon te zoeken naar zoekwoorden waar mensen op zoeken, is het resultaat vaak opzienbarend. Overvloedig veel [...]
Werken op gevoel – het échte nieuwe werken
Ik voel mij als een vis in het water als ik mijn kennis in kan zetten, als ik voel dat ik een toevoegde waarde heb die ik naar buiten kan brengen. Creëren met woord [...]
SEO? Wat zit daar achter?
SEO staat voor search engine optimization, ofwel zoekmachine optimalisatie. Het bestaat al wel een tijd, dus meestal hebben mensen die ik spreek er wel een keer van gehoord. Maar het roept altijd vragen op. [...]
SEO is goed voor je, net als worteltjes
Je weet als ondernemer heus wel dat SEO goed voor jou en je bedrijf is. Voor jouw online zichtbaarheid… Net als worteltjes voor je ogen. Beter zien en beter gezien worden. Maar dat betekent [...]
Klein beetje off-piste, maar vér buiten mijn comfortzone
Iemand zei me ooit “Aan de rand van de afgrond groeien de mooiste bloemen.” En tijdens de Business Bootcamp werd mij duidelijk gemaakt dat groeikansen per definitie buiten je comfortzone liggen. Met andere woorden, [...]